21-01-2015 18:45:18 |
vPilot VMRGenerator |
Marcin_009 Użytkownik


Postów: 49
Data rejestracji: 26.07.09
Miejscowość: EPWA
Wiek: 32
 |
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Czołem brygada,
Dzisiaj chciałbym wam przedstawić jak w łatwy sposób przypisać modele samolotów oraz icao realnych linii lotniczych, aby na przykład stojący B738 Ryanair nie wyświetlał się jako statek kosmiczny tylko prawdziwy odpowiednik.
1. Na początek polecam zaopatrzyć się w darmowy ruch AI o nazwie WOAI
Interesujące paczki linii lotniczych możemy pobrać pod tym linkiem :
http://www.world-...ckages.php
Do instalacji tych paczek posłuży nam program o nazwie "World of AI Installer (FS9/FSX)" ,który również możemy pobrać z tej samej strony na samej górze.
W internecie znajdują się już gotowe ściągnięte paczki WOAI, niestety jeżeli chcemy zrobić to na własną rękę musimy każdą paczkę ściągnąć oddzielnie natomiast jeżeli, ktoś jest zainteresowany już gotowym zbiorem WOAI proszę o prywatną wiadomość w której wyślę informacje skąd paczkę można ściągnąć.
2. W momencie kiedy posiadamy już paczkę ruchu WOAI instalujemy ją do naszego domowego nieba o nazwie FSX.
Po uruchomieniu instalatora "World of AI Installer (FS9/FSX)" klikamy 'Next' następnie w polu u góry wybieramy wszystkie paczki , które chcemy zainstalować (można zaznaczyć wszystkie jednocześnie kombinacją CTR+A). W polu niżej ustawiamy Microsoft Flight Simulator X oraz pole 'Extract files for manual installation' pozostawiamy ODZNACZONE. Następnie sprawdzamy czy ścieżki podane niżej zgadzają się i wskazują główny folder FSX oraz SimObject/Airplanes. Jeżeli jest ok klikamy 'Next' następnie zaznaczmy 'I agree' i 'Next' - rozpoczyna nam się instalacja.
3. Po instalacji paczek możemy spokojnie zamknąć program instalacyjny "World of AI Installer (FS9/FSX)"
4. Przechodzimy teraz do pobrania programu o nazie VMRGenerator, który to właśnie stworzy nam jeden plik o nazwie " AI Matching Rules Generated.vmr" w którym przypisany będzie ruch WOAI pod konkretne modele wyświetlane na Vatsim.
Program pobieramy stąd : http://www.leksee...erator.zip
Po wypakowaniu w folderze znajdują się 5 plików oraz folder o nazwie 'data'.
5. Na początek uruchamiamy plik o nazwie 'Pass 1' i czekamy, aż program wyszuka w naszym symulatorze wszystkich plików związanych z modelami samolotów. Program możemy zamknąć wtedy kiedy u samego dołu wyświetli się napis 'Type <Enter> to close this windows. oraz tak robimy.
Następnie kiedy zakończy pracę możemy uruchomić drugi plik o nazwie 'Pass 2'. Drugi pliczek przypisuje konkretne malowania maszyn oraz tworzy bazę danych modeli i linii lotniczych, które będzie sczytywał nam vPilot. Podobnie jak w Pass 1 zamykamy po wyświetleniu się informacji 'Type <Enter> to close this windows..
6. W folderze VMRGenerator powinien utworzyć się na plik o nazwie :
AI Matching Rules Generated
Kopiujemy ten plik i wklejamy go do folderu :
C:\Users\Nazwa_użytkownika\Documents\vPilot Files\Model Matching Rule Sets
7. Kiedy wykonamy już tą ciężką operacje, pozostaje nam ustawienie naszego vPilota. W tym celu uruchamiamy naszego klienta vPilot. (można nawet bez uruchamiania FSX)
Następnie przechodzimy do zakładki 'Settings'
Kolejnym krokiem będzie w zakładce pierwszej 'General' zaptaszkowanie opcji 'Check for model matching rule set updates'
Przechodzimy do zakładki 'Model Matching' w której jeżeli mamy coś w rubryce 'Downloaded Rule Sets' usuwamy.
Następnie wybieramy 'Add Custom File(s)...' i tam poszukujemy naszego pliku o nazwie 'AI Matching Rules Generated'.
Na końcu klikamy Apply oraz Ok i cieszymy się nowym ruchem lotniczym na VATSIM na kliencie vPilot.
Serdeczne pozdrowienia
m.
(Jest to wersja beta poradnika, więc na bieżąco będę go aktualizował i poprawiał błędy, ale potrzebna mi również wasze pomoc oraz informacje czy działa wam wszystko poprawnie)
 |
|
|
|
21-01-2015 19:17:43 |
RE:
vPilot VMRGenerator |
Mikolaj_SPE038 Użytkownik


Postów: 155
Data rejestracji: 29.01.13
Miejscowość: Warszawa / Malta
Wiek: 24
 |
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Albo, jest prostszy i szybszy sposób, działa niestety tylko na FSX/P3D.
Pobieramy samoloty z IVAO, nie trzeba się tam rejestrować czy wchodzić tylko wystarczy poszukać w Internecie całej paczki. Rozmiar to jakieś 4GB (co równa się całemu WOAI).
W paczce tej znajdują się wszystkie linie lotnicze na świecie i wszystkie modele samolotów. Wystarczy dodać odpowiedni wpis w .cfg i zaznaczyć w vPilot że chce się mieć ruch z IVAO.
I tyle

 |
|
|
|
21-01-2015 21:38:10 |
RE:
vPilot VMRGenerator |
Jedrzej_064 Użytkownik

Postów: 45
Data rejestracji: 19.01.15
Miejscowość: EPGD Gdańsk
Wiek: 25
 |
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
To jeszcze dorzucę od siebie bo sam niedawno robiłem ruch z IVAO pod FSX:
tutorial którym się kierowałem:
http://youtu.be/o...
Jest to poradnik instalacji modeli ruchu IVAO na VATSIMie pod FSinn jeśli ktoś używa. Sam używam i z efektów jestem zadowolony.
Co do instalacji:
-Niestety, potrzebna jest instalacja IVAP Client aby pobrać paczkę malowań AI, pobieramy ją z oryginalnej strony IVAO (potrzebna rejestracja) https://www.ivao.... Malowań jest sporo, polecam jednak pobrać wszystkie mimo to (zajmuje z 20min pobieranie i instalacja malowań do root folderu FSX)
-Potrzebny jest program który wpisze i aktywuje nam samoloty w rejestrze (chodzi o to żeby FSinn wczytywał modele); Najlepiej użyć ACID (link w filmie jest przestarzały, ale łatwo znaleźć odpowiednik w google)
-Istotne rzeczy o instalacji wyjaśnione są w filmie, simple english 
Mam nadzieję że jakoś pomogłem ludziom korzystającym z FSinn moim pierwszym postem na forum  |
|
|
|
22-01-2015 07:59:52 |
RE:
vPilot VMRGenerator |
Mikolaj_SPE038 Użytkownik


Postów: 155
Data rejestracji: 29.01.13
Miejscowość: Warszawa / Malta
Wiek: 24
 |
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Nie trzeba się rejestrować. Jest gdzieś na jakiś serwer wrzucony IVAO_MTL. Trzba poszukać i tyle.

 |
|
|
|
22-01-2015 15:39:40 |
RE:
vPilot VMRGenerator |
Jedrzej_064 Użytkownik

Postów: 45
Data rejestracji: 19.01.15
Miejscowość: EPGD Gdańsk
Wiek: 25
 |
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Możliwe że gdzieś jest. Jednak moim subiektywnym zdaniem jest to metoda najbezpieczniejsza i najbardziej aktualna (program sam pobierze malowania). Ale każdy zrobi jak chce. |
|
|