Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
08 listopad 2013 21:58
06 listopad 2013 20:45
@jakubs, dzięki za wyjaśnienie o taką mi właśnie odpowiedź chodziło 
04 listopad 2013 11:49
Dzięki, że tak licznie pojawiliście się na wczorajszym locie.
03 listopad 2013 23:13
U mnie działa Mikołaj, tak i w LevelD, PMDG, czy Wilco.
03 listopad 2013 21:50
amen 
03 listopad 2013 21:12
Jeżeli nie da się przechwycić radiala, to kręcisz HDG tak aby utrzymać się na radialu, pamiętając o utrzymaniu ścieżki pionowej.
03 listopad 2013 19:14
Wiem że tłumaczyłeś ale to nie działa, wiem też że nie da się przechwycić radiala, ale jakiś sposób na lądowanie nie precyzyjne (oprócz visual) musi być
03 listopad 2013 19:10
Po pierwsze Mikołaj wczoraj Ci to tłumaczyłem, po drugie też Ci mówiłem też, że w niektórych samolotach porostu nie da się przechwycić radiala (np. B767, B777 czy B747)
03 listopad 2013 19:07
tak działa podejście VORDME w 767
03 listopad 2013 19:06
a po co Ci FMC do klasycznej nawigacji?
03 listopad 2013 18:53
w 767 inaczej się przechwytuje VOR...
trzeba coś wpisać w FMC ale nie bardzo wiem co
03 listopad 2013 18:36
Mikolaj a jak przechwytujesz LOC-a?
03 listopad 2013 18:11
chodziło mi o 767 :/
03 listopad 2013 18:10
03 listopad 2013 17:53
Mam prośbę...czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak przełapać radial w B767 ? Znalazłem coś o tym w manualu ale jak robię tak jak jest napisane to samolot robi jakieś dziwne rzeczy.
30 październik 2013 10:03
jesli zdążę wrócić od rodzinki to będę..
30 październik 2013 00:03
Jestem!
29 październik 2013 23:20
Konkretnie: niedziela 19z EPKK - EPSC. Może Andrzej będzie miał trening to przy okazji pomożemy.
29 październik 2013 23:18
Myślałem raczej o jetach czy turbopopach, jakiś wspólny niebyt długi lot.
29 październik 2013 17:25
A czym i gdzie ?
Może gdzieś po mojej scenerii ? 
|