Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
16 kwiecień 2013 16:25
W weekend będę miał 767 i jak zrobię TR to trochę lotów nim nabiję  A co do samolotu to może E190 bo o ile się nie mylę to mamy tylko jednego
16 kwiecień 2013 13:30
B763 jest 5, po jednym na każdy HUB. Ten w EPWA zrobił 3 loty od 2 miesięcy. Jakieś inne propozycje? 
16 kwiecień 2013 13:19
15 kwiecień 2013 22:17
15 kwiecień 2013 18:41
A jak duży ma być ?
Ja bym zaproponował jeszcze jednego 767 do EPWA. Albo więcej E-jets
15 kwiecień 2013 17:20
Sprzedała się A318, jakieś konkretne propozycje na zastępstwo?
14 kwiecień 2013 23:43
Nowe malowanie dostępne w dziale PLIKI. Jest to wersja Beta malowania do Aerosoft - Airbus X Extended A320 CFM. Proszę testować i podzielić się spostrzeżeniami. Krzysiek DZIĘKUJE!
14 kwiecień 2013 01:55
Gratulacje !
13 kwiecień 2013 18:24
Mikołaj zdał certyfikat AM a Marcin Lefik TR na Embraer'y. Gratulujemy. Wystawiłem też A318 na sprzedaż.
13 kwiecień 2013 14:03
That front, from rearwheels to the frontwheels is a good 150 tons. The suspension of that truck can MABY handle 1.5 tons without braking,
13 kwiecień 2013 14:03
The slowest landingspeed of a plane that size is around 140 Knots (190km/h) and the NIssan frontier/ Navaras top speed is 110MPH (176km/h) and it takes it about 1 minute to get there. That front, from
13 kwiecień 2013 10:56
Chyba nie za bardzo 
Wątpię żeby nissan utrzymał samolot
13 kwiecień 2013 08:32
13 kwiecień 2013 00:14
szkoda, szkoda. No ale trudno co zrobić
12 kwiecień 2013 23:39
Kurde szkoda 
12 kwiecień 2013 22:20
Nie wiedzą co tracą. Zapraszamy w każdym bądź razie chętnych do wstępowania w szeregi SpeedAIR.
12 kwiecień 2013 21:15
Niestety kolejny Pilot z braku wolnego czasu postanowił nas opuścić 
12 kwiecień 2013 18:37
Mam INTERNET
12 kwiecień 2013 17:29
Muszę jeszcze poćwiczyć lądowania w Tegucigalpie 
11 kwiecień 2013 05:13
Jesli uzywamy starszego cyklu AIRAC-a, warto wpisac w remarks info o tym. Wiadomo nie kazdego stac, zeby co miesiac latac na najnowszym.
|