Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
07 maj 2012 01:04
Jeżeli wymienimy EPKK na EPWA myślę nic złego się nie dzieje. Zamiana EPWA na np WSSS to już problem.
07 maj 2012 00:16
Panowie proszę pilnować aby samolot, którego używamy lub jako ostatni użyliśmy, nie stał bezczynnie dłużej niż 7 dni poza macierzystym Hubem. Dziękuję.
06 maj 2012 22:58
Może FSA(irlines) ??
Hihihi 
06 maj 2012 17:39
Leciałeś bez FSa? Dobry jesteś  .
06 maj 2012 15:49
Jakie to uczucie kiedy wylądujesz i okazuje się że nie włączyłeś FSa?? C......we 
06 maj 2012 11:05
Dodany.
05 maj 2012 22:26
Dobra, działa. To teraz szefostwo niech zrobi tak, żeby można było tym latać  Samolot nie jest podpięty pod trasy.
05 maj 2012 16:40
Do mnie w czystej kopercie.
05 maj 2012 16:34
Naprawdę nie wiesz co trzeba zrobić? 
04 maj 2012 23:50
A jak pilot jeszcze nie ma TR-ki (o którą bardzo prosi, bo umie tym latać)? 
04 maj 2012 15:51
Bombardier CRJ-200ER, rejestracja SP-BRS, już czeka w Krakowie na Pilota z TRą.
04 maj 2012 15:07
Pasuje 
04 maj 2012 15:05
Aha, no tak, to wróce E170 do EPKK i tam się przesiądę do CRJ, ok?
04 maj 2012 13:30
A co z E170?
04 maj 2012 13:29
EGLL 
04 maj 2012 10:50
OK, gdzie go postawić?
03 maj 2012 16:56
Darek, obiecuję 
03 maj 2012 15:31
Jest szansa na CRJ jak obiecasz, że nie będziemy do niej dopłacać i zarobi na siebie 
03 maj 2012 13:11
Zdziwilibyście się  ... +30C w cieniu i zawsze huragan na podejściu 
03 maj 2012 12:06
Pewnie niewłaściwe 
|