Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 39
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 35
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 36
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 37
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 38
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/maincore.php on line 39
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /httpdocs/maincore.php:35) in /httpdocs/maincore.php on line 187
SpeedAir
Tytuł: SpeedAir :: Eurobook.
Dodane przez Marcin Zielinski dnia 07-06-2009 18:03
#1
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Razem z prezesem zwracamy się do was o wypowiedzenie
sie na temat korzystania przez naszą linię z Eurobook.
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:17
Dodane przez Okles dnia 07-06-2009 18:42
#2
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Niegłupia sprawa, ja jestem 'za' :).
Edytowane przez Okles dnia 07-06-2009 18:43
Dodane przez Wojtek dnia 07-06-2009 22:17
#3
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
A ja mam głupie pytanko: a co to jest? :)
Dodane przez Marcin Zielinski dnia 07-06-2009 22:38
#4
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
http://www.euro-b...
Dodane przez Okles dnia 07-06-2009 22:39
#5
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Dla Ciebie Wojtek, wybierz 4 link :
http://lmgtfy.com...
Dodane przez Robert dnia 08-06-2009 13:13
#6
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Czy to będzie wiązało się z używaniem 2 klientów podczas lotów?
Dodane przez Marcin Zielinski dnia 08-06-2009 15:25
#7
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Nie,nie koniecznie trzeba
używac 2 klientów, wystarczy
FSAirlins.
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:18
Dodane przez Okles dnia 08-06-2009 19:12
#8
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
To ja zadam inaczej to pytanie: 'Czy używanie FSA i EB się nie wyklucza'?
Dodane przez Marcin Zielinski dnia 08-06-2009 23:46
#9
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Nie wszystkie loty muszą być zarejestrowane przez program FsAirliners. Stosowanie Eurobook jest szczególnie polecane ale nie wymagane.
Dodane przez Darek dnia 26-06-2009 13:34
#10
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Długo się na tym zastanawiałem i doszedłem do wniosku że używanie Eurobook przez nasza linie było by bardzo wskazane. Chce wam wytłumaczyć mniej więcej jak to wygląda.
Po pierwsze dlaczego?
Latanie wg czasów z FSairlines wiąże się z robieniem aż 4 FP do każdego lotniska (plus powroty czyli 8), przy czym i tak każdy zmienia czas w FS-ie bo i tak przeważnie te godziny nam do końca nie odpowiadają.
Wyglądało by to tak że wszystkie czasy w FSAirlines były by ustawione na 0000 (wylot i powrót) i
wogóle nie bralibyśmy ich pod uwagę, a czas ustalalibyśmy sobie w Eurobook-u, tam sami mamy możliwość ustalenia sobie o której chcemy lecieć (ale uwaga, już zmiana czasu w FS-ie nic nam nie da), a po wskazaniu jakim samolotem polecimy i jaką trasą, Eurobook sam oblicza nam o której powinnyśmy wylądować na lotnisku docelowym.
Oczywiście wszystko ma swoje minusy, a w tym wypadku minusem jest to że musielibyśmy używać dwóch rejestratorów lotu jednocześnie (FSAirlines i Eurobook), zdaję sobie sprawę że to może być uciążliwe dlatego chcę żeby nasi piloci wypowiedzieli się w tej sprawie.
Możemy robić tak że, używanie Eurobook--a nie będzie obowiązkowe aczkolwiek zalecane.
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:18
Dodane przez Okles dnia 26-06-2009 13:38
#11
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Czyli mogę używać obu programów jednocześnie i loty będą się normalnie rejestrowały, tak?
Dodane przez Robert dnia 26-06-2009 13:41
#12
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Trochę mi to rozjaśniło sytuację jednak cały czas dręczy mnie pytanie: czy będzie zgodność tras pomiędzy eurobook-iem a fsairlines?
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:19
Dodane przez Darek dnia 26-06-2009 13:44
#13
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Wygląda to tak, że FSAirlines rejestruje nam lot, oblicza zyski/starty za dany lot, pasażerów itd (dokładnie jak do tej pory), a Eurobook rejestrował by nam czasy startu/przylotu i czasy na poszczególnych punktach na trasie, za każdy lot w Eurobooku dostajemy punkty a dodatkowe punkty możemy dostać ja zabookujemy lot odpowiednio wcześniej (jak się nie mylę to 1 punkt na 12 godz. wcześniej i 2 pkt. za 24 godziny wcześniej.
Co do zgodności to wygląda to tak że
muslielibyśmy latać wg tras z Eurobook'a ponieważ prócz tego że rejestruje nam on czas podczas startu i lądowania to jeszcze rejestruje czasy na poszczególnych punktach trasy (pobiera on dane z VATSIM a nie jak FSAirlines z FS-a)
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:19
Dodane przez Okles dnia 26-06-2009 13:51
#14
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Ok, no to ja się zgadzam, tylko teraz nas naucz tego obsługiwać Darek ;P.
Dodane przez Robert dnia 26-06-2009 14:23
#15
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Jakiś poradnik by się przydał ;)
Dodane przez Okles dnia 26-06-2009 21:26
#16
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Fajny poradnik, tylko ilustracje nie wczytują się ;P.
Dodane przez Okles dnia 27-06-2009 00:10
#17
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Jako, że większość z Was nie potrafi założyć konta na EuroBook'u oraz dołączyć do linii, napisałem ten oto:
Poradnik EuroBook-cz.1- Zakładanie konta i dołączanie do linii
1. Wchodzimy na
www.euro-book.net
2. Po lewo ,na dole, klikamy na
Registration.
3. Następnie wybieramy
Personal Registration.
4. Wypełniamy formularz. W tym momencie
mamy już konto na EB ;).
5. Wchodzimy w
Pilot Desk, wybieramy
Profile po lewo.
6. W nowo otwartym menu wybieramy ostatnią zakładkę-
Airlines.
7. Następnie klikamy na
SEND A REQUEST.
8. Wypełniamy pola i czekamy na akceptację Darka ;).
Od tego momentu
dołączyliśmy do linii ;).
Dalsza część poradnika, tj.
Bookowanie lotów i obsługa klienta, planowana jest do 'wydania' jutro, bo dziś autor zasypia już nad klawiaturą ;). Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe ;).
Edytowane przez Okles dnia 27-06-2009 00:21
Dodane przez Darek dnia 27-06-2009 01:24
#18
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Łukasz dziś doda drugą część poradnika dotyczącą EB (Euro-Book-a) a ja postaram się odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania w tej sprawie.
Po co nam EB?
Jako że rejestrator czasów naszych lotów w kliencie FSAirlines nie jest dokładny i bardzo łatwo go oszukać, postanowiliśmy użyć klienta EB do rejestrowania czasów naszych lotów właśnie.
Od tej chwili proszę się
wogóle nie przejmować czasami w FSAirlines (docelowo wszystkie czasy startów i lądowań będą ustawione na godzinę 00:00 w FSAirlines). Od dania dzisiejszego czasy naszych lotów będzie rejestrował EB. Wygląda to prościej niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.
A zatem po kolei.
Bookujemy lot na stronie Euro-Book.net
Dwie bardzo ważne sprawy.
Po pierwsze
W EB bookujemy loty wg czasu ZULU (odejmujemy dwie godziny od czasu polskiego i np. jeżeli chcemy lecieć o 1600 czasu polskiego to podczas bookowania wpisujemy DEP TIME 1400)
Po drugie
EB nie oszukamy zmieniając czas w FS-ie. Musimy starować o dokładnie w czasie jaki mamy zabookowany lot. Ale to też nie jest problemem ponieważ możemy zabookować lot na parę minut przed planowanym lotem i nic złego się nie stanie (jeżeli zabookujemy lot w EB na ponad 12 lub 24 godziny przed planowanym lotem i lot odbędzie się o czasie jaki był zaplanowany dostajemy punkty bonusu)
Niektórzy mówią że będzie im ciężko używać dwóch klientów jednocześnie (FSAirlines i EB)
Wcale tak nie jest. Obsługa EB ogranicza się do zabookowania lotu na stronie Euro-Book.net i to wszystko. Nie musimy odpalać specjalnego klienta, nie musimy zakańczać lotu itd. Po prostu, bookujemy lot na stronie EB i po sprawie.
W EB fajną sprawą jest to że wpisując lotnisko odlotu i lądowania klient proponuje nam trasę lub kilka tras odbycia danego lotu lub wpisujemy własny plan lotu, poza tym po podaniu prędkości naszego samolotu i czasu DEP klient oblicza nam czas o której powinniśmy być w każdym punkcie naszej trasy jak i czas dotarcia do naszego lotniska docelowego (dane są pobierane bezpośrednio z VATSIM a nie jak w przypadku FSAirlines tylko z FS-a), więc ważne jest aby lecieć po trasie jaką podaliśmy w EB (chociaż jak ATC da nam polecenie DCT proszę się tym nie martwić i oczywiście wykonywać to DCT a w EB obok danego punktu który ominęliśmy będzie ,,N/A'')
To wszystko co na tą chwilę przychodzi mi do głowy odnośnie EB. w razie jakichkolwiek problemów proszę pisać w tym wątku lub bezpośrednio do mnie na gg lub na maila)
Edytowane przez Robert dnia 15-10-2009 01:20
Dodane przez Okles dnia 27-06-2009 15:42
#19
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Poradnik EuroBook-cz.2- Bookowanie lotów i obsługa klienta
1. Na początku oczywiście wchodzimy na stronę
www.euro-book.net.
2. Logujemy się do
Pilot Desk.
3. Z menu po lewo wybieramy
Book Flight.
4. Naszym oczom ukazuje się przejrzysty formularz
Bookowania Lotów. Wypełniamy wszystkie pola, pamiętając o tym, aby wprowadzać
czas ZULU.
5. System zaproponuje nam dostępne plany lotu. Możemy wprowadzić swój własny w rubryce
Route, lub wybrać jeden z zaproponowanych poprzez kliknięcie
Take It.
6. Klikamy
Pre-Check w celu sprawdzenia poprawności planu.
7. Jeśli wszystko się zgadza (Pre-check passed), wybieramy opcję
Go to Step 2.
8. Wypełniamy formularz.
- Z menu po lewo wybieramy planowaną prędkość lotu (TAS, nie IAS), a system sam pokaże nam szacowany plan lotu.
- W
DEP Time i
APP Time wybieramy czas przylotu i odlotu (KONIECZNIE W CZASIE ZULU).
- W
ALTERNATE opcjonalnie wpisujemy lotnisko zapasowe.
-
Fuel to czas, na jaki ma nam starczyć paliwa (w formacie HH:MM).
-
AC Type to typ samolotu.
- Możemy również ustawić, aby system przypomniał nam o locie określoną ilość minut/godzin wcześniej (
Remind me xx before flight).
- Reszta rubryk jest chyba oczywista i nie trzeba ich omawiać ;).
- Przyciskiem
SEND BOOKING bookujemy lot.
A więc mamy już zarezerwowany lot ;). Pamiętajmy, aby stawić się na lotnisku o określonym czasie ;).
P.S. Może nie wiecie, od czego liczy się czas. Otóż czas liczy się:
- na początku od chwili podłączenia do VATSIM
- następnie od kolejnych punktów na trasie
- ostatni pomiar to lotnisko docelowe.
Obsługa klienta jest bardzo prosta, ogranicza się do wciśnięcia F10 w FS-ie, w celu otwarcia Pilot Briefcase.
Mam nadzieję, że kwestia EuroBook'a jest już wyjaśniona, jednak w razie pytań piszcie w tym wątku lub na GG.
Jeśli jakakolwiek inna linia\organizacja chciałaby zamieścić ten poradnik na swojej stronie, proszę pisać na mój numer
Gadu-Gadu
4360147 lub adres e-mail: .
Edytowane przez Okles dnia 27-06-2009 17:56
Dodane przez Mickey_SPE025 dnia 01-03-2011 08:57
#20
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Przepraszam za może głupie pytanie, ale dlaczego w Eurobooku moje dwa wczorajsze loty są ze statusem [b]Present[/b? Da się jakoś sprawdzić parametry odbytych lotów?
Dodane przez Andrzej_SPE011 dnia 01-03-2011 13:27
#21
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
A Datę wpisałeś dobrą?
Dodane przez Mickey_SPE025 dnia 01-03-2011 13:38
#22
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Yes, sir.

Dodane przez SPE022 Wojtas dnia 03-03-2011 19:44
#23
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Witam w całości popieram Darka z EB. Czsy w FSAirlines 0000.Punkty trasy z FS Airlines wpisać w planie lotu podczs rezerwacji na EB wklepać w FMC i po broblemie.
Dodane przez Andrzej_SPE011 dnia 04-03-2011 02:34
#24
Deprecated: Function eregi() is deprecated in /httpdocs/includes/bbcodes/code_bbcode_include.php on line 20
Otóż Rafałku, Eurobook na początku każdego miesiąca (kiedy rozpoczyna się rejestrowanie ilości wykonanych lotów od początku), umieszcza Pilota na liście w Pilots Reliability, jeśli ma wykonane co najmniej dwa loty. Jeżeli masz wykonane trzy to na mur beton powinieneś być na liście. :)